Замовлення, доставка та оплата.

Замовлення, доставка та оплата.

Замовлення, доставка та оплата.


ЗАМОВЛЕННЯ.

– Для того, щоб зробити замовлення, реєстрація не є обов’язковою. Але для того, щоб першими дізнаватися про новинки та акції, або стежити за статусом власного замовлення варто зареєструватися на сайті «Big&Baby».
Огляньте сайт, оберіть товар, який найбільше сподобався та додайте його до кошика. До кошика можна додавати декілька товарів, а вже потім переходити до купівлі.
– Після того, як Ви сформували замовлення, ми обробимо його.
– Якщо товар доступний до відправки і є в наявності на складі, то оператор інтернет-магазину зв’яжеться з Вами для уточнення всіх деталей.
ДОСТАВКА.
– На вказану адресу електронної пошти та номер мобільного телефону Ви отримаєте повідомлення про те, що Ваше замовлення прийняте. Додатково Ви отримаєте
номер декларації для відстеження посилки. За номером декларації статус доставки можна перевірити на нашому сайті в особистому кабінеті, або на сайті «Нова пошта».
– На пошті обов’язково перевіряйте товар.
У момент отримання посилки перед здійсненням оплати замовлення готівковим способом перевіряйте товар на його цілісність і наявність дефектів. При виявленні механічних пошкоджень на товар (тріщин, сколів, вм’ятин і т. Д.), або його повної непрацездатності, Вам необхідно зателефонувати в інтернет-магазин «Big&Baby» і повідомити про це оператору, який Вас проконсультує з приводу даної ситуації і допоможе оформити повторне замовлення.

ОПЛАТА.
– Оплата здійснюється за допомогою банківської карти.
– Оплата здійснюється на відділенні «Нової пошти».
– Оплата здійснюється на відділенні «Укрпошти».

3. Обмін та повернення.

На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року.

ЩО НЕОБХІДНО ДЛЯ ТОГО, АБИ ВІДМОВИТИСЯ ВІД ДОСТАВЛЕНОГО ТОВАРУ?

Щоб уникнути будь-яких несприятливих ситуацій після оформлення замовлення в інтернет-магазині «Big&Baby», будь ласка, звертайтесь до свого оператора контакт-центру за детальною інформацію про товар: характеристики, склад, країну виробника та інші необхідні Вам дані.

Шановні покупці, для того, аби відмовитися від доставленого товару, товар повинен не відповідати тому артикулу, який ви замовляли, не працює або зіпсований.


Товар також може бути повернений кур’єру безпосередньо в момент доставки, або повернений на відділенні «Нової пошти» під час огляду. Якщо повернення товару відбувається без вагомої причини, вартість доставки оплачується покупцем.

Якщо дефекти товару були виявлені після доставки, впродовж 14-ти днів з моменту покупки його можна повернути або обміняти.
Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст. 9 ЗУ “Про захист прав споживачів” можлива тільки при дотриманні таких умов:
– з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
– товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався);
– збережені товарний вигляд, споживчі якості товару;
– є пломби, ярлики, упаковка, товарний чек .;

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО НА МОМЕНТ ОБМІНУ АНАЛОГІЧНИЙ ТОВАР ВІДСУТНІЙ?

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, то Ви можете:
– зробити обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний в наявності і надійде в продаж;
– придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості;
– отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару.

ЯКІ ТОВАРИ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ?

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню.
Список включає товари:

– предмети особистої гігієни
– білизна
– панчішно-шкарпеткові вироби
– перо-пухові вироби
– постільні приналежності
– косметику
– дитячі м’які, надувні і гумові іграшки
– товари для новонароджених
 (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
– р
озчіски, гребінці та щітки масажні
– друковані видання
– вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
– диски для лазерних систем зчитування із записом
– ювелірні вироби з дорогоцінних металів

– карнавальні костюми і т.д.

СПОСІБ ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ.

Обмін/повернення можна здійснити:
– Через найближче до вас відділення кур’єрської служби «Нова пошта».

Спосіб повернення коштів:

Щоб повернути кошти потрібна наявність чеку про покупку.

Для повернення коштів звяжіться з консультантом Big&Baby вкажіть номер на чеку та отримайте кошти зручним для себе способом.

Бренд
Список побажань 0
Відкрити сторінку Продовжити покупки
Verified by MonsterInsights